Heb je een schadegeval?

Wist je al dat je ook online een aangifte kan doen? 📲

Ga naar KBC Mobile en volg één van volgende opties: 

Optie 1
Tik op het Kate-icoon rechtsboven. Zeg of typ dat je een schadegeval wilt aangeven. Kate helpt je doorheen het proces.

Optie 2
Tik op het menu ‘Mijn KBC’. Tik op de verzekering die je wilt gebruiken. Vervolgens kun je je schadegeval aangeven.

Optie 3
Tik op het menu ‘Mijn KBC’, scrol naar onder en tik op de link ‘Alle contacten’. Tik vervolgens op ‘Schade of hospitalisatie aangeven of je dossier opvolgen’. 

Bespreek je je schadegeval liever persoonlijk?

We helpen je graag verder. 

Maak hier een afspraak of contacteer ons telefonisch. Zo kunnen we je correct en efficiënt begeleiden door het schadeproces. 


Meer info is ook steeds te vinden op de KBC-websiteOnderaan deze pagina kan je alvast enkele nuttige documenten downloaden.

Zijn we niet bereikbaar en wil je een dringende schade-aangifte doen? Dan kan je ook 24/7 terecht bij het KBC Callcenter voor schade via het nummer +32 16 24 24 24

Tip: neem enkele foto's van de schade, van dichtbij maar ook van wat verder af.

Bewaar de beschadigde goederen voor eventuele controles en/of verzamel facturen van eventuele dringende herstellingen.